Marketing Personalny

 

„Jeżeli szukanie pracy potraktujesz kompleksowo i zadbasz nie tylko o znalezienie zatrudnienia, ale o równoczesne doskonalenie jedności ciała i duszy, to możesz mieć nadzieję, że na końcu swojej drogi powiesz sobie: Teraz moje życie ma głęboki sens. Znalazłem nie tylko wymarzoną pracę; odkryłem swoją Misję, rację mojego bytu, tu na tej Ziemi” R. N. Bolles

Chcesz skutecznie przejść przez zmianę zawodową: awans, przebranżowienie, nowa praca?

Chcesz zmienić pracę na lepszą?

Kompleksowo wspieramy w procesach wprowadzania zmian zawodowych. Pracowaliśmy jako headhunterzy i rekruterzy. Znamy mechanizmy rządzące rynkiem pracy. Wiedzę którą zdobyliśmy przekazujemy naszym Klientom. Dzięki naszemu wsparciu działasz skutecznie. Swobodnie poruszasz się po rynku pracy. Oszczędzasz czas i pieniądze.

Możesz liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie rekrutacji. Począwszy od napisania skutecznych dokumentów aplikacyjnych, dotarcie do ukrytego rynku pracy, zbudowanie profesjonalnego wizerunku i sieci kontaktów, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej, po negocjacje warunków zatrudnienia.

 

Marketing personalny przyjmuje, że pracownik powinien nie tylko posiadać umiejętności posługiwania się technicznymi środkami pracy, ale również wykazywać się jasno sprecyzowanymi celami i wizją przedsiębiorstwa. Zapewnia mu to odpowiednie i przyjazne otoczenie. To pozwoli pracownikowi na podnoszenie kwalifikacji, samookreślenie się, rozwój, oraz satysfakcję z pracy. Dzięki tej orientacji zmniejsza się zachwianie rytmiczności pracy w przedsiębiorstwie czy produkcji, podwyższa się jakość pracy oraz minimalizują się straty czasu.

Marketing personalny zakłada, iż:

  • wszyscy pracownicy firmy są jej klientami,
  • firma jest otwarta na potrzeby oraz oczekiwania klientów,
  • klienci wewnętrzni kształtują pozytywny wizerunek firmy,
  • firma dba o swoich potencjalnych klientów, czyli potencjalnych pracowników poprzez utrzymywanie kontaktów z uczelniami,
  • sponsorowanie warsztatów, praktyk i stypendiów studenckich, organizowanie dni otwartych czy też uczestnictwo w targach pracy.